Nově vzniklé e-shopy se velmi často musí potýkat s nedostatečným přílivem nových zákazníků. Je to vcelku pochopitelné, neboť o nich zákazníci mnohdy nemají vůbec povědomí. Tento problém dokáže vyřešit správně zvolená reklama, která je ovšem pro řadu začínajících e-shopů finančně příliš náročná. Je tedy možné tento problém vůbec nějak vyřešit?
Zákazníci generují zisk a pomáhají firmě růst. Jenže možnosti, jak o firmě zvýšit povědomí zase tolik není. Jedním ze způsobů je reklama, jenže má skutečně takový dosah, jak si od ní firmy slibují?
PPC reklama
Slyšeli jste už někdy o PPC reklamě? Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem, který upřednostňuje weby s delší minulostí, které mají vysokou návštěvnost a důvěryhodnost. Pro platícího zákazníka rozhodně velká výhoda, ovšem pro nově vzniklé weby velký problém, který může do značné míry ovlivnit jejich existenci. Určitě jste si nemohli nevšimnout, že vám internetový vyhledávač mezi prvními odkazy nabídne právě placenou reklamu. Tato reklama je velmi cílená a zvyšuje povědomí a příliv nových zákazníků na tíženou webovou stránku.
Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná se tedy o druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na web, ale až za jednotlivé prokliky na webový odkaz, který uživatele internetu přesměruje na tíženou webovou stránku. Inzerent si tedy sám může účtovat obnos peněz, který je ochoten investovat do reklamy. PPC reklama má velký dosah a okamžitě měřitelné výsledky. Vyzkoušejte PPC kampaň Liberec na vlastní kůži.
SEO – postupné zviditelnění webové stránky
Mnoho firem na SEO zanevře hned v začátku, neboť se jedná o metodu, která nemá okamžitý účinek. Pomáhá sice s odstupem času, ale účinek je konstantní. SEO Liberec vám pomůže s optimalizací webu, tvořením podpůrných článků ad.